Jak zachęcić klientów do korzystania z siłowni?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Jak zachęcić klientów do korzystania z siłowni?

Artykuł sponsorowany

Siłownia to miejsce, gdzie przeciętny Kowalski zagląda zazwyczaj pierwszego stycznia lub na kilka tygodni przed latem i wyjazdem na urlop. Każda placówka ma oczywiście grono swoich stałych klientów, jednak bardzo rzadko wystarcza to do utrzymania się siłowni. Sytuacji nie poprawia fakt, że przez pandemię, siłownie i inne obiekty sportowe pozostawały zamknięte miesiącami, co spowodowało ogromne straty nawet dla bardzo dużych i znanych sieciówek. Jak więc zachęcić klientów do korzystania z siłowni? Przedstawiamy kilka propozycji. 

Znany szyld

W Polsce jest kilka bardzo znanych sieci siłowni, których nazwę słyszał każdy. Takie sieciówki obecne są w każdym większym mieście i przyciągają klientów nowoczesnym sprzętem, profesjonalną kadrą oraz atrakcyjnymi pakietami wejść. Franczyza takich placówek to bardzo dobry sposób na rozpoczęcie przygody z własną siłownią. Otwarcie placówki pod znanym szyldem i skorzystanie z pomocy firmy w skompletowaniu sprzętu i wyposażenia siłowni to bardzo duże ułatwienie na start. Oczywiście nadal wiąże się to z dużą inwestycją, jednak spokojnie możesz liczyć na wsparcie ze strony franczyzodawcy. 

Innowacyjny sprzęt i nowoczesny trening

Innym sposobem na przyciągnięcie klientów na siłownię jest ciekawa oferta. Ciężary, hantle i bieżnie dostępne są w każdej podrzędnej siłowni. Propozycja innowacyjnego, nowoczesnego i bardziej efektywnego treningu zapewne skusi wielu nowych gości do skorzystania z usług Twojej siłowni. Właśnie to oferuje sprzęt do treningu EMS. Elektrostymulacja mięśni sprawia, że trening jest dwa razy bardziej skuteczny, a trwa zaledwie 30 minut. Impulsy elektryczne wysyłane do mięśni imitują te, które wysyła mózg, pobudzając je do skurczu, dlatego w czasie nawet lekkiego treningu, organizm ćwiczy dwa razy bardziej intensywnie. 

Efekty treningu z pomocą elektrostymulatora mięśni zaczynają być widoczne w czasie nawet o połowę krótszym niż w przypadku tradycyjnych ćwiczeń, Pozwala to klientom siłowni szybciej osiągnąć wymarzony cel i zdobyć motywację do dalszych ćwiczeń. Na stronie https://meonems.pl/franczyza/ znajdziesz więcej informacji zarówno na temat treningu z elektrostymulacją mięśni, jak i franczyzowania siłowni oferujących ten innowacyjny sprzęt. 

Eventy i ciekawi goście

Zaproszenie do siłowni gości i szkoleniowców z zakresu kulturystyki, dietetyki i sportu oraz lekarzy może zwiększyć zainteresowanie Twoją placówką. Ten sam efekt może przynieść również zorganizowanie eventu, na którym pojawią się celebryci, znani youtuberzy i trenerzy personalni. Takie wydarzenie, zwłaszcza pod patronatem rozpoznawalnej osoby, przyniesie Twojej siłowni rozgłos i zachęci nowych gości do sprawdzenia oferty oraz skorzystania z zaproszenia na trening. Możliwość zdobycia nowej wiedzy lub umiejętności także może skusić nowych klientów do zajrzenia na siłownię i pozostania na niej na dłużej. Pamiętaj, że kreatywna reklama, dzięki której klient może nauczyć się czegoś wartościowego, jest najskuteczniejsza.

Aby zachęcić nowych klientów do skorzystania z siłowni, czasem nie wystarczy sama obietnica korzyści zdrowotnych, jakie płyną z uprawiania sportu. Często potrzebna jest dodatkowa reklama czy wsparcie znanych marek albo twarzy. Nie bój się eksperymentować i szukać nieoczywistych rozwiązań. Postaw na nowoczesność i wysoką jakość, a nowi klienci zainteresują się Twoją siłownią. 

Foto główne: materiały prasowe Klienta.

Opublikuj komentarz
O autorze
Aleksandra Nowak
Wyznawczyni zasady: „nieznajomość prawa szkodzi”. Czytelniczka blogów o oszczędzaniu, a prywatnie fanka Marcina Iwucia.
Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *