Awaria ING Makler wzburzyła inwestorów. Czy bank przyjmie reklamacje?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis
Awaria ING Makler wzburzyła inwestorów. Czy bank przyjmie reklamacje?

Już dawno inwestorzy nie doświadczyli takiej awarii, jaką zafundował im ING Makler. Dziś mija kolejny dzień, w którym w ogóle nie mogą składać zleceń giełdowych.

Przedstawiciele Biura Maklerskiego przepraszają za awarię i zapewniają, że usilnie pracują nad rozwiązaniem problemu i umożliwieniem korzystania z platformy inwestycyjnej. To jednak dość marne pocieszenie dla tych, którzy nie mogą podejmować żadnych działań inwestycyjnych. Część inwestorów ma otwarte pozycje (także na kontraktach terminowych!), inni chcieliby je otworzyć, ale nie mogą. Wielu traci pieniądze i nic nie może z tym zrobić.

Co na to ING?

ING informuje, że przyczyną problemów jest awaria kluczowej usługi dostarczanej przez zewnętrzny podmiot. Z tego powodu nie może działać moduł Makler w Moim ING, ani aplikacja ING Makler Mobile. Przedstawiciele banku deklarują, że wszystkie reklamacje związane z awarią będą rozpatrywać w przyspieszonym trybie. Na razie trudno jednak określić, na co konkretnie mogą liczyć poszkodowani inwestorzy.

Jak złożyć reklamację?

Zgodnie z informacjami na stronie ING, reklamację można zgłosić za pośrednictwem platformy Moje ING oraz infolinii, dzwoniąc na numer: 32 357 00 32 lub 801 127 301. W zgłoszeniu należy podać dokładne informacje o transakcji, której ze względu na awarię nie udało się wykonać.

Opublikuj komentarz
O autorze
Marcin Kowalczyk
Pasjonat świata finansów, doświadczony copywriter i aktywny inwestor giełdowy. Zarabia zdalnie, pisząc i inwestując, co zapewnia mu wolność prywatną oraz zawodową. Miłośnik minimalizmu, ubogacających podróży, futurologii i dobrej kawy.
Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *